Friday 25 January 2013

the new born dearest!

Dang! 22 Jan 2013 last few days satu family kita orang dikejutkan dengan the good news... **aku balik sekolah,my uncle send a text to me and said that i have a new cousin!   Its a boyyyyy guys!!!!!!!! waaaaaaaaaaa... 1st, am speechless...hahaha....lama la juga aku x reply text uncle aku.... then lepas 10 minit baru aku inform dekat family aku.... and today, baru jumpa dengan the new family members! he's so damn cuteeeeeee tapi malangnya, aku jenis bukan yang into babies haha...especially new born baby... bukan ape, aku takut pegang baby baru lahir sebab dorang sangat kecil dan lembut lagi...aku takut kalau-kalau aku pegang tiba-tiba dia rasa sakit kaa.... tu la yang aku takut tu... lagi satu aku tak suka bau baby baru lahir..hahaha..my mom cakap aku pelik! YEAH WEIRDO!!!!!!!!!! booooo..shame on me! :P
Tapi adik aku la yang paling suka...dia bagi baby Dylan mandi, tukar lampin baby Dylan... perggghhhh...bab tu memang aku FAILED!!!!! nomnomnom,.... tapi kesian kat mummy Dylan... mummy Dylan kena Cesarean hari tu... dia pun cerita macamana proses Cesarean tuuu.... DAMN! menakutkaaannnnn booooooo...**dizzynesssss**********
Okay i think enough for now.... WARM WELCOME TO THE NEW BORN BABY DYLAN!
xoxo..
the witch lady!

No comments:

Post a Comment