Wednesday 16 March 2011

Gara-gara 20 Sen.....

hari nie gamaknyer mencari 20sen.....(ala 20sen tu....) teringat cerita P.Ramlee...yang ade bdak kecik mintak 20sen... (ehem...ehem....testing2...."abg sudin...20sen..." ) cmnie lah lebih kurang....hehe....kalo x silap aku cite nyer bujang lapok kan..aku ska sgt cerite2 P.Ramlee ni...yg pling best...ahmad albab...xtau lah org lain....sbb aku suka dgn nma kpg pening lalat dia....hehe....okay lah..back to the story mory....knp tajuk blog aku kali nih gara2 20sen...mmg tahap sakit hati   pnye lah...huhu...nk di jadikan cite...aku n bestpren aku nih p la library...dah la kena denda RM 7.20 ye tuan2 puan2....padan muka aku kan.. pinjam xreti2 hantar kan.....gitu~~~ pas byar denda aku pun pinjam la buku lain utk rujukan esemen aku laa....tapi rancangan asal nak pegi lab...sebab analisis batu aku x habes2 lagi...dan baru hari ni aku habeskan....selamat tinggal penderitaan....ehehe....naseb bek la siap ari ni...sebab isnin ni nak submit report lab....again aku melalut kan...back to 20sen punyer cite....sebenarnyer cari 20sen sebab nk guna loker dkat library terchenta aku lah....sebab kononnya   xnak bawa buku yang berat n banyak pegi lab....kena menapak lagi nak pegi lab dekat hujung dunia tu...huhu...azab kot...bestpren aku ni pon suggest la kt aku..."jom la kite p cafe...lgipon aku lapar nih...kt sna nti kite tukar syiling 20sen" gamaknyer mak cik kafe tu nk bagi 20sen....tpi die bagi 10sen x2....xperlah...nti kite beli air...pastu mesti die bgi kite syiling 20sen....**air dah beli nih...tpi geramnyer...20sen tetap xdpt...huhu...pastu...sabar lagi....kite beli kuih la plak...beli la kuih ni....pastu x jgk dpt ape yg dihajat....mmg thap tenuk punyer bengang laaa....okay...fine...percubaan terakhir...kta org pon beli la tisu...asam boi.....bgi kt mak cik tu duit rm10....dgn niat die nk bgi la syiling 20sen....huhu....tuptup....haram....10sen x2 jugak yg dpat...last2...dh xdpt than amarah dlm diri ni...aku pon ckap...makcik...nk tukar syiling 20sen sekeping je ni...boleh?? sudahnyer....cari2 punyer cari....dik...xdelah dik...semua 10sen....aku pon speechless.....ingat nyer beli la byk2 tadi nih dpt la syiling 20sen sekeping....ni x makan n beli mmg byk la...tahap giler kentang punyer kenyang...tpi syiling xdpt...last2...aku pon p la dekat loker library tdi...sudah laaa...kena lah bwa buku2 ni pegi lab...sabar je la...dh la member tu bwa bapak kamus...tahap extraordinary punyer kamus laa....huhu...aduii....naseb baik laaa....naseb mmg menyebelahi aku...dtg lah sorg sahabat satu asrama....eh..ko ade duit syiling 20sen x?? aku nk tukaq bleh?? jap naa...aku cri kate mmber tu....perggghhhhhhhh....naseb baik ade.....LEGAAAAAA   kot....hahahah....gara2 20sen...aku jadi AHMAD ALBAB yang untung dapat harta...aku untung dapat 20sen.....inilah kesah aku dengan ......20SEN....

2 comments:

  1. bebeh....aku hutang ba leberi sendut nya pon bdau bayar gik....hahahahhahaha...gila mayuh woo...bc kot lebih rm10......gila badak pu lama enda danjung...hahahaha.....anang jak pas2 enda ulih kombo bai hutang leberi bdau bayar...kwang3.........hehehehe....

    ReplyDelete
  2. hahahaha....bayar utang itu bebeh....jgn x byr...x kombo kmu nnti...ndai bungai utk bebeh...ahaha

    ReplyDelete